MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
07:41'de gönderdim hala bekliyorum Wan'ı biliyorum uzun süredirde çıkardıkları altyapıları kendi sunucumda kullanıyorum. Bu tarz işleri sağlamış oldukları açık kaynak dosyaları ile kendi sunucunuz üzerinde çalıştırmak daha verimli olur eğer işiniz gereği sık sık kullanan biriyseniz tabii




ben 4. yü oluşturuyorum 2 dakika sürüyor