07:41'de gönderdim hala bekliyorum

Wan'ı biliyorum uzun süredirde çıkardıkları altyapıları kendi sunucumda kullanıyorum. Bu tarz işleri sağlamış oldukları açık kaynak dosyaları ile kendi sunucunuz üzerinde çalıştırmak daha verimli olur eğer işiniz gereği sık sık kullanan biriyseniz tabii
ben 4. yü oluşturuyorum 2 dakika sürüyor