Değerli arkadaşlar merhabalar,

VDS bir sunucum var. Bu sunucuda maillerim için mailbaby kullanıyorum. Göndermede problem yok.

Ancak mail alışında problemlerim var. Bu problemde bazı bankalardan mail gelmiyor. bazı müşterilerden mail gelmiyor. Posta kuyruğunda da görünmüyor. Hatta bazı müşterilere bizim mail atınca mail farklı bir adreste göründüğü uyarısı geliyor.

Konuyla ilgili hızlı şekilde çözüm sağlayabilecek bir arkadaşa ihtiyacım var.

Whatsapp