G.Saraylıyım ben kendi görüşüm pozizyon net penaltı. Şimdi Fnerden pozizyon atmaya gerek yok, Fener lehine zaten bi çok pozizyon bulunur bu konuda tartışmaya gerek yok. Bunun sebebide futbolda adalet olmamasıdır. Hiç bi şekilde doğal konumda değil elini topa vurdurmaktan kaçmıyor bide yön değiştirtiyor elini. Toptan elini kaçırma şansı da var. Ben bu pozizyona %100 penaltı diyorum. Penaltıya da sebep Kazımcan değil Okan Buruktur. Köhn'ü, Zaniola'yı gönderdi. Ayrıca bu kadro yeter dedin. Tmaman bu Okan Buruk kaynaklıdır. Pozizyonda net penaltıdır.