Anadolu takımlarına olursa penaltı,
paralı takımlara olursa devam.
işin özü bu. hiç kendinizi yormayın. bu pozisyon fenere de verilirdi, galatasaraya da, beşiktaşa da ,trabzona da. ama samsuna, sivasa, antalyaya verilmez. bu hep böyle olmuştur.
Şu bir gerçek VAR işleri kolaylaştırmak için geldi ama her şey daha da bombok oldu.