Kodhosting'in kapandığını forumdan öğrendim. Bana ne mail ne mesaj gönderdiler. Erdal isminde bir şahıs Akvim Bilişim olarak firmayı devir alacaklarını duyurmuştu. 1 ay kadar önce de softaculos lisans ücreti istedi 500 lira. Onu da göndermeme rağmen dün hiç haberim olmadan 21 sitemin tamamen çöktüğünü, kurumsal maillere ulaşamadığımı görünce ne oluyor diye foruma girip aradım. Kapandığını gördüm. Şu an hiçbir yedeğim olmadan domainlerle bakışıyorum. Siteler çökmüş durumda. Ne yapacağım bilmiyorum?
Spam'a düşmüş olabilir mi ?