ArdaBulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aile grubu olan var ise düzenli olarak bulunurum veya açmayı düşününler yazsın beraber açalım. Hayırlı günler.
https://www.r10.net/dijital-platform...a-cikarin.html