Ben Datahost kullanıyorum, neredeyse 1 yıla yaklaştı ve açıkçası memnun değilim. Performans ve stabilite tarafında sürekli sorun yaşadım. Panel, destek ve altyapı konusunda beklentiyi kesinlikle karşılamıyor. Trafik arttığında site cevap vermemesi, yavaşlama ve kesintiler sık tekrar etti.

Destek ekibi iletişimde hızlı değil ve sorun çözme konusunda yeterince proaktif değil. “Biz hallettik” denip hiçbir şey değişmediği durumları çok yaşadım. Bu yüzden hem operasyon hem zaman kaybettim.

Fiyat/performans açısından değerlendirince, piyasadaki muadillerine göre fiyatı haklı çıkaracak bir kalite sunmuyor.

Kısaca: Uzun vadede işini ciddiye alanlara asla önermem. Her gün destek bileti açıyorum sonuç yok. Sakın Datahost'a bulaşmayın.