Hocam oyun ayarlarında ses kısmında herkes yazan kişiler yaznı onu sadece takım olarak ayarlayın ya da oyun içinde ctrl +m bende de olmuştur bi kaç kez bir de tsl programı ile bir şey cakısırsa oda yapıyor olabilir soyledıgımı dener misiniz bir.