Yapı var diyerek gs nin mi şike yaptığını söylüyorlar, fb nin mi şike yaptığını söylüyorlar. Bu konularda biraz Fransızım.
hocam gsliler fb ye şike yaptı diyor fbliler gs ye şike yaptı diyor. İkisi de birbirinin yapısı olduğunu iddia ediyor klasik Türkiye