Konu
Yapi var(yersen)
04-12-2025, 15:46:30
#2
A.AY
Yapı var diyerek gs nin mi şike yaptığını söylüyorlar, fb nin mi şike yaptığını söylüyorlar. Bu konularda biraz Fransızım.