şu bilmeyenler bi kenara çekilsin. yorum kalabalığı yapmasın. BES, kendine yapacağın en iyi yatırımlardan birisi kardeşim. Benim şu andaki yıllık kazancım %70 in üzerinde. faizle falan alamazsın bu kazancı . Hangi firmayı kullanacağına gelince de benim üç ayrı BES im var. Allianz, türkiye sigorta ve anadolu hayat.

Allianzdaki birikimlerim orta derecede ilerliyor.
Anadolu hayattaki varlıklarım gayet iyi büyüyor.
Türkiye sigorta da altına dayalı fonda paralarım. bu nedenle o da gayet iyi.

yani buradaki mesele firmadan ziyade fon seçimin.

geç kalma . hayırlı olsun. Yukarıda yorum yapan faiz lobisinden de uzak dur. Çünkü iki sene önce yıllık faizler %7 idi. Yarın ne olacak bilmiyoruz.