Benim önümüzdeki Mart ayında 10 yıkım dolacak. Bu yıl bitmeden 300 o yatirirsam 90 o verecek + Mart ayında da 300 yatirirsam 90 o verecek ancak devlet katkısının yüzde 60 ini verecek yani 600 yatırıp 720 alacağım beş danışmanım söyledi ben de geçmiş dönem borçlarının hepsini dün ödedim