Hocam yiginla bes e bulasma, mantıklı yatirim degil diyenler cikacaktır.
Ben soyle anlatayim. Forumdsn bilen arkadaslarim da vae. Benim yatirimlarim bilhayli çoktur. Ev, arsalar, hatta tonlarca cay sekeri, çay vs gibi raf ömrü uzun emtialar. Bu arada 7 tane de bes imiz vae. 2 si benim, 2 si esimin, 3 ü de 6 yasindaki oglumun adına ve 4.5 yildir yatiriyoruz. Toplam ayda 10 bin felan tutuyor bes ler. Evet bes çokkkk ciddi bir yatirim araci degil ama zaten ayda 2 bin de yatirim degeri yuksek bir meblag degil. Gucunuz yettiginde farkli alanlarda yatirim yapin, ancak ayda bin, Ikibin felan bes de yatsin. 10 yil sonra o yilki bir derdine ilac olacaktir. Biz 7 bes i, eger olan ilerde iyi bir unv yi kazanamazsa iyi bir özel ünv nin 4 5 yillik parasi hazir olsun diye yatiriyoruz.