Merhaba 2 ay önce bilgisayarım rat yedi ve microsoft hesabım çalındı, akabinde microsoft ile iletişim kurduğumda çalınan hesapları kurtaramıyoruz direkt olarak bloke koyuyoruz hesap direkt kapanıyor dediğinde microsoft içerisindeki oyunlarıma bir daha giremeyeceğim aklıma gelmişti. Biraz zaman sonra hesap kurtarma kısmını buldum ve talep gönderdim 30 gün boyunca hesabı çalan kişi talebi iptal etmezse eğer hesap geri bana gelecekti ama bugün belirtilen tarih dolmasına rağmen hala aynı uyarıyı alıyorum;



Daha önce bu şekilde hesabını kurtaran oldu mu
Hesabın e posta adresini değiştirdiği ve o e postaya 2 ad koyduğu için e posta vb. değiştiremiyorum.

SAdece şifresini değiştirebildim hesabın ve 30 gündür şifresi bende hesaba girebiliyorum ama 2 ad olduğu için ne mail değişebiliyorum ne 2 ad kapatabiliyorum.