Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
n8n heryerde duyuyorumm ama inceleme fırsatım olmadı bot otomasyon yapmamızamı yarıyor kolayca ?
Evet hocam ben render platformuna kurdum cron job ayarladım orada kullanıyorum