Merhabalar.
Fifine Ampligame A6V RGB USB Gaming Mikrofon kullanıyorum.
Ses denetim masasında kalite olarak normalde yukarıdaki görselde mavi olan seçili.
Bunu böyle mi bırakmalıyım yoksa başka seçeneklerden birine geçsem nasıl olur?
Bu konuda bilgili olan biri varsa yardımcı olabilir mi?