Değerli kardeşim, ui için bir ders alamazsın. Ux için ise standarlarını öğrenirsin en fazla. Ui'da ise alacağın eğitim Figma, Xd vs gibi programların toolbar'larını ve işleyişini öğrenirsin.
Açtığın beyaz sayfada, sıfırdan bir tasarım çıkarmanın bir eğitimi olmaz.

Ama sana nacizane tavsiyem şu olur ;
Dribbble'da iyi tasarımcıları bul ve portföylerinden en az 20 tane tasarım seç, ve birebir onları çizmeye çalış, gün geçtikçe, algın vizyonun, gözlerin ve aklın tamamen buna fokus olucaktır.
Ve daha beyaz sayfayı açmadan kafanda bir çok şey şekillecektir.
Bol şans.