dediğim konu işte hocam
Acelem vardı tam okuyamadım takip için yazdım kusura bakmayın

,
O konuda bence çocuğun haklı olduğu konular vardı ama konuşma tarzı çok aşağılayıcı ve iğneleyiciydi , zaten öyle bı yazmış ki sanki kendisi çok profesyonel bı yazılımcı çok bilmiş gibi konuşanlarla muhabbete girmemek lazım, mesela harbiden adamların yaptığı site kötü yani çok bı emek vermemişler template fotoğrafları bile değiştirmemisler ama zaten tanıtım sitesi adamın da internetten çok bı hedefi yoksa dursun yeter diyorsa uygun,
Bende lisenin başında yazılımla ilgili yaptığım ilk iş babamın sitesini yapmaktı çok şükür babamla güzel bir iletişimimiz var konuşarak anlaştık