geçmiş olsun.
hastane raporu zehirlenme olarak aldıysanız alışveriş fişi faturası ile savcılığa suç duyurusunda bulunun.

zabıtaya şikayet edin

zaten ürettikleri ürünlerden 72 saat numune saklamak zorundalar.