Öncelikle geçmiş olsun. 3d şifre verildiyse çok zor hocam iade almanız. İnternet üzerinden sigorta konusunda da çok fazla bu tarz dolandırıcılık oluyor hocam. Acente üzerinden çalışmanızı tavsiye ederim.