Başarılar dilerim. Oğlumuzu bir ajansa kaydettğrmiştik sürekli mesaj yolluyorlar deneme çekimi için çok bekleriz diye gitmedik hiç acaba bir dizide falan az oynasa dediğiniz rakamları mı alır fazlasını mı