Osmanlı dedikleri zamanında Almanya'da açılmış daha sonra kapanmış bir fabrikanın ürettiği kimyasal bir karışım malzemesidir, daha sonra aynı ayarda ürünler denenmis fakat tutmamistir. Bu fabrikanin ürettiği şemsiye sapı, kapi tokmağı gibi malzemelerde ele geçtikce tesbih yapılıyor osmanlinin olayi budur. Bu fiyatlar eder mi derseniz alıcısı ve piyasası olan ürünler olduğu için eder evet, bu rakamlara alıp satanlar var fakat anlamıyorsaniz hiç o toplara girmeyin. Benim elimde mevcut ben çok sevdiğim için vakti zamanında bir kac tane aldım alirken de ustası dahil bir çok kişiden teyit alarak aldim o sebeple hiç bulasmayın. Orijinal tesbih çekmek niyetiniz varsa ya damla Kehribar ya da Erzurum oltu alın çekin.