hizmet bedeli adı altında aldığı parayı iade etmiyorlar. firma bozuk ürün gönderse bile senden kesiyorlar bana ne sana firma bozuk ürün gönderdiysen iade etsen bile ben o parayı keserim diyor şimdi alıcının suçu ne?
uzuldugum nokta adama kargolama iptal et diyorum hocam yollamazsam bana 1 hafta ceza veriyolar satis yapamiyorum diyo ya benim param cöp olucak sen 1 hafta yapmasan nolucak