hizmet bedeli adı altında aldığı parayı iade etmiyorlar. firma bozuk ürün gönderse bile senden kesiyorlar bana ne sana firma bozuk ürün gönderdiysen iade etsen bile ben o parayı keserim diyor şimdi alıcının suçu ne?