dakika bir demo girişi maili uğraştırmayacak mümkün ise kendi mail hesabıma tanımlı yıllık creative almak istiyorum bu konuda yardımcı olacak arkadaş varmı bugun lisans bitmiş yenilemeye 11k fiyat çıktı eğer problem olacak isede resmi siteden alıcam lisansı