Cursorda gereksiz token kullanımı gerçekleştirmek için neler yapıyorsunuz? Planımızı en verimli şekilde nasıl kullanırız? Ayarlarda oluşturduğunuz kurallar var mı? Siz neler yapıyorsunuz?