Bu tarz ticaret ile kazanılan dostluğa çok önem veririm. Fakat hep sonunda zararlı ben çıktım genelde. Şuan dahi iflas eden 7 müşterim var. Durumlarını bildiğim için bir kere arayıp sıkıştırmadım. 2 tanesinin bu hafta forumda iş ilanını gördüm. O kadar zoruma gitti ki. Enayi yerine koyulmuş gibi hissettim.
Ticaret ahlakı ve sadakati olan insanların kıymetini bilin.