Canepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim yaklaşık 24 saat olacak, bugün öğlen Enpara'yı arayarak bizden taraflı iade talebi oluşturdum karşı bankaya iletmesi için. O da hafta sonu olduğu için gerçekleşmeyecekmiş, Pazartesi beklemek zorundaymışız. Papara'yı andığım saatlerdeyim. Papel'e kartla yükleme gelene kadar muhtemelen bir daha kullanmayacağım.
üç beş kuruş cashback alıcaz diye bin lirayı buhar ettiler daha kullanılmaz. ben de bankadan açıcam şimdi iade talebi.