hocam bende de aynı sıkıntı var bu sabah para attım hâlâ yüklenmedi müşteri hizmetlerini aradım tam 55dk sıra bekledim bağlanmak için, görüştüğüm temsilci talep açtım gün içinde gelir dedi hâlâ tık yok 12 saattir. gasp ettiler parayı herhalde. ne attığım bankaya iade geliyor ne papele yükleniyor buhar oldu para.
Benim yaklaşık 24 saat olacak, bugün öğlen Enpara'yı arayarak bizden taraflı iade talebi oluşturdum karşı bankaya iletmesi için. O da hafta sonu olduğu için gerçekleşmeyecekmiş, Pazartesi beklemek zorundaymışız. Papara'yı andığım saatlerdeyim. Papel'e kartla yükleme gelene kadar muhtemelen bir daha kullanmayacağım.