Sağ olasın kanka düşünmen yeterli 50₺ fazla ödeyim en azından kontrolüm altında olur uğraşmam yani sürekli mesaj atmama
250yi veren 300ü de verebilir hocam bence
Bunlar ne saçma cevaplar kafanız mı iyi ?
yaklaşık %15 yapıyor siz bu şekilde bir indirim yapabiliyorsanız ben sizden geçicem sipariş aksi halde boş yapmayın millet %10 inidirimle geçiyor