Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanaİnternette biri ad–soyad sordu diye kimlik dağıtan bir profil değilim, bunu da tehdit gibi algılamıyorum..
,Yönetime başvur yönetim benden kimlik doğrulama istesin yönetime gerekli bilgileri gönderirim.

Tekrar söylüyorum davetim netdir. Özelden yazarsan adres bilgilerimi göndereceğim...
Ben direkt ODTÜ' ye gelicem. Ad soyadınla doğrudan seni bulabilirim. Korkun & çekincen nedir ? At buraya profilini zaten tüm üniversite öğretim görevli Ad Soyad'ları public. Neden korkuyorsun bu kadar ?

Yalnız varya Chatgpt kullanmayı bırakınca, harbiden yazı yazma seviye A-0 Türkçe meslek liseli seviyesine düştü. netdir değil nettir.

Sen bence öğretim görevlisi olduğuna anca lisendeki arkadaşlarını inandırırsın. Doğrudan ODTÜ profilini bekliyorum. Profilde sadece Ad-Soyad ve fotoğraf var ve senin bilgini göremedim.


Liste Burada: https://eds.metu.edu.tr/tr/ogretim-uyeleri senin Ad-Soyad' ın KE***** PE***** şeklinde. Ve bu listede yok o zaman r10 üzerinde gerçek adını kullanmıyorsun doğru mudur ?