Residental veya mobil proxy' i nasıl tanıyacak acaba google çok merak ettim ?
İmkanı yok böyle bişeyin, normal kullanıcılarıda zararlı ziyaretçi olarak görmesi lazım.
Artık ai sayesinde click vb. olaylar tıpkı normal bir kullanıcı gibi simüle edilebilir. Bunuda google ayırt edemez.
O eskidendi maalesef, artık herşey çok değişti.
Olay temiz ip ve kaliteli gmail & çerez kullanmakta. Gerisi kolay iş
Google artık trafik kalitesini IP veya Gmailden değil davranışsal AIdan anlıyor.
Residential veya mobil proxy hiçbir şeyi gizlemez.
Bot hareketi, parmak izi, mouse biyolojisi ve scroll patterni anında yakalanır.
Bu yöntemler sadece siteye zarar verir, sıralama artırmaz
Anlık bot trafik ile sıraya çıkmak mümkün olsaydı:
SEO sektörü çökerdi
Reklam sistemi çökerdi
Google değeri 0a inerdi
Her site 5 dakikada zirveye bot basardı
Böyle bir şey 2014
te bile yoktu 2025te hiç yok
Bilgin olmadığından söylüyorum yanlış anlama ,
Googlenın en basit kullandığı 4 yapıyı söylüyorum %1 i bile değil bu bilgin olsun.
Network Pattern Detection
Chrome Telemetry + SafetyNet
Davranışsal Analiz (Behavioral AI)
Device Fingerprint (Cihaz Parmak İzi)
Bu 4 dünü araştırmanı tavsiye ederim.Nedir ne değildir...
AKLIMA GELENLER
WebGL / Canvas fingerprint
CPU clock pattern
GPU info
Browser entropy
Scroll hızları
Mouse hareket biyolojisi
Touch pattern
Battery API
Sensor verileri
Aynı hızda scroll
Aynı mouse hareket eğrisi
Aynı bekleme süreleri
Aynı tıklama tempo hızı
Saniyelik sayfa geçişleri
Anlamsız bounce sonrası geri çıkış
Zero hesitation movement (insan yapmaz)
WebDriver izlerini
JS hook izlerini
Anti-detection modlarını
Fake mouse hareket kütüphanelerini
Aynı ASNden gelen eş ritimli istekler
500 farklı IPden aynı cihaz fingerprinti
5 saniyede bir tekrar eden örüntüler
Anormal kısa ziyaret süreleri
Çok yüksek bounce oranı
Click spam ile 3 saniyede zirveye çıkmak teknik olarak mümkün değil çünkü:
Model güncellemeleri batch olarak çalışır
CTR sinyali tek başına geçerli değildir
Davranışsal skorlar uzun vadeye yayılır
Google Discover ve Search Console verileri gecikmelidir
AKILMA GELENLERİN HEPSİNİ SAYDIM DAHASIDA VAR HEPSINİ ATLATMAYI BAŞARABİLİYORSAN HELAL OLSUN SANA...