Nasıl bir bilgi hocam, yazılımın çalışma mantığı ile ilgili soruyorsanız machine ID'nizi değiştiriyor, (Machine ID dediğimiz şey birçok ID'nin hashlenmiş hali. Bu ID'ler arasında MAC adresi, CPU serial vb. ID'ler var.). Böylece cursor bilgisayarınızı yeni bir makine olarak görüyor. Ben Powershell'den komut ile çalıştırıyorum. Github içerisinde göz atabilirsiniz. İyi akşamlar dilerim
Ben farklı bir şeyi denedim cursoru kullanabiliyorum fakat silip tekrar yükleyin diye uyarı da veriyor sanki eski sürüme döndü cursor anlayamadım