qMachineCEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam, ECU'ya kadar çözmüşsünüz en azından . İsterseniz bu beygir yükseltmek için yazılım atan insanlara sorun. En azından beyinle alakalı 3-5 fikir daha edinirsiniz
Aynen onuda düşünmüştüm. O denli kapsamlı iş yapan ve araç yazılımlarından anlayan biri neden kendi yapmıyor. 10 bine kalkıp yazılım atacağıma 50 bine beyin tamir ederim. Arabaları seviyorum yazılımdanda az çok anlıyorum. Bir kaç bildiğim yazılım dilide var ama C++ gördüğümde ödüm kopuyor. Çok kapsamlı zor dil benim açımdan C++ imkansızda benim için C dilini öğrenip geliştirirsem kendimi belki 2070 yılında ilk beyni tamir etmiş olurum gibi geliyor yorumlarınız için teşekkür ederim hocam.