Hocam şöyle izah edeyim. Geçende bir arkadaşın arabasının kliması bozuldu gördük sanayiye usta baktı dediki bunun sıkıntısı beyinde. Klasik buradaki ustaların dilindeki terim o birşey varsa çözemiyorsalar beyinde. Beyin dedikleri ECU yani Motor kontrol ünitesi. Ben bayağı inceledim örnek kod sistemlerini ateşleme , bobin , far , star stop, klima gibi değerleri bu ecu içinde bulunuyor. Mesela benim düşündüğüm şey kodda bir problem olabilir. Aşırı güç yüklenmesi veya atıyorum sonradan değiştirilen sigorta gibi şeyler tam olarak ilk kurulan sisteme zarar vermiştir. Parça değişmesine rağmen sıkıntı çıkıyorsa bunda ki problem yazılımsaldır. Nereden başlayacağız nasıl yapacağız bilmiyoruz. Analayan biri olsa gidip yanında çırak olacağım 3-4 ay ama buralarda hiç yok.
Anladım hocam, ECU'ya kadar çözmüşsünüz en azından

. İsterseniz bu beygir yükseltmek için yazılım atan insanlara sorun. En azından beyinle alakalı 3-5 fikir daha edinirsiniz