1hero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yabancılara oteller sıkıntı çıkarıyormuş diye duydum. Ve rusya banka kartı olmadan rezerve yapamıyorsun. Ayrıca sim de alamıyorsun.
sim karta cok gerek yok lakin su rusya banka karti olmadan rezerve olayı cok can sikici oldu..