Konuyla alakalı şikayet oluşturdum, (şikayetvar) 30 dakika sonra hesap etkinleştirildi paramı çektim, ilgili sitenin bir rolü var mıdır bilemiyorum. Ancak,

Ek bilgi talep ettiler ve gelen mail üzerinden doğrulama adresinde şöyle bir ibare yer alıyordu.

''Binance'in düzenleyici gerekliliklerine uyumu sağlamak için, belirtilen adresi içeren herhangi bir işlemi işlemekten veya yürütmekten kaçının; çünkü bu adres Payeer'a ait yaptırımlı bir adres olarak belirlenmiştir ve AB yaptırımlarına tabidir.'' Özetle payer kara listeye alınmış

Hatta şöyle bir şeye rastladım;

''Yasaklı Ülkeler: ABD Hazinesi Yabancı Varlıklar Kontrol Ofisi (OFAC) ve benzeri kurumlarca belirlenen yaptırım uygulanan ülkeler (Örn: Küba, İran, Kuzey Kore, Suriye, Rusya'nın kontrolündeki bölgeler vb.). Bu ülkelere ait bir Payeer hesabı veya adresle işlem yapmanız doğrudan ihlaldir.''

Hesabım çok eski, kaybetmek istemiyorum.. Doğrulamayı gerçekleştireceğim ancak bir süre binance kullanmayacağım sanırım.