Ozietra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda: https://www.r10.net/off-topic/459560...yapiyorum.html
Bu konuda: https://www.r10.net/off-topic/459579...-part-2-a.html
ve bu konuda https://www.r10.net/off-topic/462693...-part-3-a.html

Part 1, Part 2 ve Part 3 yapmıştık.
Basitçe bitirebileceğim bir şey olursa çok sevinirim.
HTML temalarla ilgili olabilir, wordpress eklentisi yazabilirim, flutter tabanlı mobil uygulama kodlayabilirim (sadece basitler)
Aklınızda başka bir şey varsa o da olur.


Siz daha iyilerini hiç kodlama bilgisi olmadan yapabilmek istiyorsanız ufak bir reklam bırakıyorum; https://www.r10.net/e-book-egitim/46...mi-9989-a.html
Memnun kalacağınızın garantisini verebileceğim bir eğitimdir.

İsteklerinizi bekliyorum
site yapabilir misin ?