Selamlar R10 üyeleri
İhtiyacınız yoksa bile değerli yorumunuzu bırakıp ihtiyacı olan kişilere ulaşmamıza vesile olabilirsiniz...
Bugün katkı sağlamak adına ikinci güzel bir kampanya açıyorum.
Saat 20:00a kadar yazan herkese HTML düzenleme desteği %100 ÜCRETSİZ!
1. KATKI SAĞLAMAK İÇİN KONU LİNKİ.
https://www.r10.net/yazilim-kodlama-...l-website.html
BU KONU DİĞER KONUMDAN BAĞIMSIZDIR.
Yapabileceklerim
🔹 HTML tasarım düzenleme
🔹 Yeni modül ekleme
🔹 Mevcut sayfa iyileştirme
🔹 Responsive düzenlemeler
🔹 CSS/JS ekleme kaldırma optimize etme
🔹 UI uyumluluk sorunlarını çözme
🔹 HTML üzerinde hata giderme & genel temizlik
Kısacası HTML ile ilgili her türlü işinizi bugün ücretsiz yapıyorum.
Bana iletmeniz gerekenler
Hizmeti alabilmeniz için:
HTML dosyaları
CSS dosyaları
JS dosyaları
Yapılmasını istediğiniz değişikliklerin kısa açıklaması
Bu bilgileri gönderdiğinizde direkt işleme alırım.
Süre sınırlı
Son başvuru: Bugün 20:00
Bu saatten önce yazan herkes yararlanabilir.
Konu altına yazmanız yeterli..