Merhaba arkadaşlar.
2 ay önce ekmek fiyatı 15 TL idi. Kastamonu Valiliği fiyatı 12,5 TL’ye düşürmüştü. Şimdi ne oldu bilmiyorum ama ekmek fiyatı 9 TL’ye kadar gerilemiş.
Siz bulunduğunuz bölgede ekmeği kaç TL’ye alıyorsunuz?