Selamlar R10 üyeleri

İhtiyacınız yoksa bile değerli yorumunuzu bırakıp ihtiyacı olan kişilere ulaşmamıza vesile olabilirsiniz...

Bugün katkı sağlamak adına ikinci güzel bir kampanya açıyorum.
Saat 20:00’a kadar yazan herkese HTML düzenleme desteği %100 ÜCRETSİZ!

1. KATKI SAĞLAMAK İÇİN KONU LİNKİ.

https://www.r10.net/yazilim-kodlama-...l-website.html

BU KONU DİĞER KONUMDAN BAĞIMSIZDIR.

Yapabileceklerim

🔹 HTML tasarım düzenleme
🔹 Yeni modül ekleme
🔹 Mevcut sayfa iyileştirme
🔹 Responsive düzenlemeler
🔹 CSS/JS ekleme – kaldırma – optimize etme
🔹 UI uyumluluk sorunlarını çözme
🔹 HTML üzerinde hata giderme & genel temizlik

Kısacası HTML ile ilgili her türlü işinizi bugün ücretsiz yapıyorum.


Bana iletmeniz gerekenler

Hizmeti alabilmeniz için:

HTML dosyaları
CSS dosyaları
JS dosyaları
Yapılmasını istediğiniz değişikliklerin kısa açıklaması

Bu bilgileri gönderdiğinizde direkt işleme alırım.

Süre sınırlı

Son başvuru: Bugün 20:00
Bu saatten önce yazan herkes yararlanabilir.
Konu altına yazmanız yeterli..