black6sea1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam öyle.Futbolda'da az ama öz biraz ülke puanına herzaman'ki gibi destek cıktık.
Onu unutmuşsun.
Şampiyonlar liginden mi hocam ?