veabiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu konu tasarımı olarak kendinize yapmanız daha doğru olacaktır, en azından konu tasarım konusunda insanlar tasarım çizginizi ve yeteneğinizi görür
merhaba konum mevcut lınk eklemedım
https://www.r10.net/grafik-tasarimci...-128640-a.html