Konuyu iyi okuyan anlar yasamıs oldugumuz bazı sıkıntılar dogrusunda yazdım tek kaldıgınız konularda her zaman kayıt yapma ve baskalarını bilgilendirme hakkınız vardır yasadıgım bir kişi benzetmesi yüzünden takıntı haline getirilen durumdan yanlış değerlemdirme yapıldıgından kahnaklanmakta