hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fatura kesmıyosam freelance takılıyosam bu aylık veya yıllık ıbanıma gelen paraya goremı hesaplanıyor yoksa bellı bı tutarımı var
Freelance takılıyorum diye bir şey yok kazanç sağlıyorsan vergisini vermek zorundasın , freelance çalışanlarda özel olarak bildiriyor ve devlet ona göre bir iban veriyor , yıllık belli bir miktarın altında satış yaparsan sanırım vergi ödemiyorsun veya küçük bir vergi ödüyorsun bu konuda pek bilgim yok , muhasebeciye danışman daha iyi olur.