fatura kesmıyosam freelance takılıyosam bu aylık veya yıllık ıbanıma gelen paraya goremı hesaplanıyor yoksa bellı bı tutarımı var
Freelance takılıyorum diye bir şey yok

kazanç sağlıyorsan vergisini vermek zorundasın , freelance çalışanlarda özel olarak bildiriyor ve devlet ona göre bir iban veriyor , yıllık belli bir miktarın altında satış yaparsan sanırım vergi ödemiyorsun veya küçük bir vergi ödüyorsun bu konuda pek bilgim yok , muhasebeciye danışman daha iyi olur.