Böyle insanlar her sektörde var takılma , ceza falanda çok değil benimde başıma geldi 100-200 TL bir şey yemiştim fatura kesmeme rağmen (vergideki abimiz boşver hiç uğraşmayalım öde şu cezayı uzamasın dedi)
fatura kesmıyosam freelance takılıyosam bu aylık veya yıllık ıbanıma gelen paraya goremı hesaplanıyor yoksa bellı bı tutarımı var