hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sektor evet 2 aydır alıyor dun yıne aldı dustu sıkayet etcem falan sakat tehdıt etmeye basladı vergı vermıyosun dıyo vergı ne cıkcakkı 100 200 tl den
Böyle insanlar her sektörde var takılma , ceza falanda çok değil benimde başıma geldi 100-200 TL bir şey yemiştim fatura kesmeme rağmen (vergideki abimiz boşver hiç uğraşmayalım öde şu cezayı uzamasın dedi)