hocam eskiden hesaplar 1 ay sorunsuz çalışıyordu fakat 2 aydır kimden alsak 1 hafta sonra pro özellikleri kayboluyor, sonra sadece giriş garantisi verdik bla bla konuşuyorlar. Tam render alacakken program gidiyor, dönüş gelene kadar da mağdur oluyoruz. 1 ay boyunca hesabın kapanmayacağını garanti edebilir misiniz? ya da hesap patlarsa yenisini anlık olarak verebilecek misiniz?
Bizde garantili telafi veriyoruz.