hocam açıkçası yıllardır üretim yapan bizler şuan yapamıyoruz, belki bir yolu vardır ama inanın üzerine bile fazla düşmedim, az önce 50 adet son maillerimi 25 tl/adet ile sattım. Eğer 25 tl altına mail buluyorsanız biraz sorgulayın bence... biz üretsek şuanda 25 altına babam gelse vermem.

iyi forumlar...

bu arada 8 tane kurtarmasız var, kurtarmalı olanları 25 tl ye verdim, ama başka mail olmadığından onları da 25 den vereyim isterseniz. yoksa kalsın...