20tl ye aldığım maile giriyorum 1-2 gün sonra patlıyor ki fazla 20tl
ısrarla 20 tl fazla demek yerine forumdaki gmail sıkıntısı ve konularına keşke biraz göz gezdirseniz. yeni satış yapan ticaret puanı az satıcılar yerine nispeten yüksek puanı olanlardan alabilirsiniz. kaldı ki sorunsuz giriş yaptığınız maillerin patlama oranı genelde üreticiden değil yaptığınız işlemlerden kaynaklı oluyor